آیا می خواهید از همه رقبای خود در Google پیشی بگیرید؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

شما تنها با انجام اقداماتی مثل مشاوره حرفه ای سئو و یا قرارداد سئو به راحتی در گوگل بالا بیایید و از رقیبانتان پیشی بگیرید. میپرسید چگونه؟ ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بازدید بیشتر برابر است با پیروان بیشتر و دنبال کنندگان بیشتر منجر به این می شود که مشتریان جدیدتری محصولات و خدمات شما را خریداری کنند.

اما سبقت گرفتن از رقبای خود با صفحات سئو بهینه سازی شده به این راحتی نیست. شما باید از یک استراتژی اثبات شده استفاده کنید که برای کسب و کار خاص شما مفید خواهد بود.

بهینه سازی موتور جستجو یک تعهد طولانی مدت است. اگر قصد ورود به آن را دارید، بهتر است از طریق استراتژی های کاملاً سنجیده SEO که برای وب سایت خاص شما تنظیم شده است، از نتایج اطمینان حاصل کنید.

مشاوره سئو

خوشبختانه دو کار وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن نتایج جستجوگر خود انجام دهید. یک مشاور حرفه اس سئو استخدام کنید که بتواند کل استراتژی SEO شما را ایجاد کند.

امروز قصد داریم روی گزینه دوم - نحوه انتخاب بهترین خدمات مشاوره حرفه ای سئو برای مشاغل خود تمرکز کنیم. بنابراین اگر به دنبال بهترین راه برای تضمین رتبه بندی وب سایت خود هستید، می توانید پاسخ را در ادامه پیدا کنید.

 

3 گزینه برتر برای مشاوره حرفه ای سئو:

راهنمای تجارت الکترونیک برای مشاوره اختصاصی تجارت الکترونیک تجارت

جستجوگرها - باز کردن مقدار زیادی از ترافیک سئو. نتایج واقعی را مشاهده کنید.

بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک‌ها را می گیرد و بازدیدکنندگان را جذب می کند.

Paid Media - استراتژیهای پرداختی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

کتاب بخوانید

 

چگونه بهترین مشاوره سئو را برای خود انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید خدمات مشاوره ای SEO را پیدا کنید که به شما کمک می کند تا وب سایت شما را به طور مطلوب رتبه بندی کند، باید چند عامل مهم را بررسی کنید.

شما فقط باید پیدا کنید که بیشترین سود را برای شما دارند. بنابراین اگر نمی خواهید در ایده ها گم شوید و در واقع بهترین روش های دنیا را پیاده کنید، در اینجا چیزی است که ما به طور خاص هنگام جستجوی خدمات مشاوره جستجو می کنیم:

شماره 1 توسعه استراتژی سئو دقیق

قبل از استخدام مشاوره حرفه ای سئو ، باید تماس تلفنی برقرار کنید.

هدف شما از تماس این است که ببینید فردی که با شما صحبت می کند یک متخصص واقعی است یا خیر.

اگر سئو سایت را درک نکنید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

ساده!

ببینید آیا مشاور طرف مقابل برای کمک به شما در درک روند کار متمرکز است. حتی سخت ترین روش را می توان از طریق زبانی ساده و نتیجه گرا توضیح داد. اگر احساس می کنید با رباتی صحبت می کنید که فقط می خواهد اسکریپت خود را بخواند، پس او مشاوره حرفه ای سئو مناسب شما نیست.

اما اگر مشاور واقعاً استراتژی سئو را تدوین کرده و در تماس آن را به خوبی توضیح دهد، پس می دانید که با یک متخصص واقعی صحبت می کنید.

سپس به مرحله بعدی می روید:

2 تقویم و برنامه ریزی ماهانه محتوا

داشتن تقویم محتوا تنها راه برای گم شدن در انبوه مقاله ها، پست های وبلاگ و صفحه هایی است که می خواهید بهینه کنید.

اولین قدم این است که در مورد یک استراتژی بهینه با مشاور خود به توافق برسید. سپس شما باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز طبق برنامه در هر زمان پیش می رود.

ما در مورد 10-20 مقاله در هفته صحبت می کنیم. یک اشتباه در این روند می تواند ماه ها نتیجه را به تأخیر بیندازد.

مشاوره سئو حرفه ای

ده ها نرم افزار مختلف به این امر کمک می کنند. اگر در حال حاضر از یکی استفاده می کنید، فقط با آن ادامه دهید. به طور معمول، این ابزارها کاملاً قابل توصیف و شهودی هستند، خصوصاً اگر یک مشاوره حرفه ای سئو روند کار را برای شما مدیریت کند.

شماره 3: انتظارات روشن برای هر دو طرف

نمی توانید انتظار داشته باشید که در هفته اول پست های خود را برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنید.

حتی نزدیک شدن به نتیجه ای که ممکن است اکنون تصور کنید ، چندین ماه طول می کشد.

بنابراین انجام یک جستجوی دقیق کلمات کلیدی برای داشتن داغترین بازدید با کمترین پست بسیار مهم است.

رتبه بندی برای خرید کلمات کلیدی بهترین هدف برای دستیابی به فروش است اگر این هدف اولیه شما برای پروژه باشد. اما مطمئناً همه آنها را هدف قرار داده اند، بنابراین نمی توانید به راحتی به آنها اعتماد کنید.

هرچه تعداد پست های شما بیشتر شود ، رتبه بندی دامنه شما بهتر می شود. هرچه رتبه بندی دامنه بهتر باشد ، رتبه بندی پست های آینده شما آسان تر می شود.

بنابراین به مشاور خود اجازه دهید تا تحقیق و تجزیه و تحلیل کامل کلمات کلیدی در مورد بازار و جایگاه شما را انجام دهد. سپس آنچه را که می توانید انتظار داشته باشید از آنها بخواهید.

برای کدام کلمات کلیدی می توانید بلافاصله رتبه بندی کنید؟ برای رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی تر، به طور متوسط ​​چقدر زمان نیاز دارید تا صبر کنید؟

در اینجا نباید هیچ پاسخ مبهمی وجود داشته باشد ، شما باید احساس کنید که مشاور واقعاً می داند چه کاری انجام می دهد.

سپس اگر از آنچه می شنوید خوشتان آمد ، قراردادی طولانی مدت شروع کنید که برای هر دو طرف مفید باشد.





:: برچسب‌ها: مشاوره حرفه ای سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: